Kallos - sprej za ispravljanje kose - hair straightener spray

Po postovim na blogu može se videti da koristim Kallos proizvode i da ih baš volim. Zato vam danas prenosim svoje utiske o još jednom Kallos proizvodu. U pitanju je proizvod za ispravljanje kose.


Radi se o spreju koji dolazi u bočici od 200ml. Sa jako dobrom prskalicom, koja lepo raspršuje proizvod. Proizvod je providan i ima jak miris. Neće se dopasti osobama koje su osetljive na mirise. Cena ovog spreja bila je 230 dinara, kao većina njihovih proizvoda.  Kupila sam ga u prodavnici kućne hemije.


Prvi put sam ga videla u nekom od ranijih klipova Dejane Erić, ona ga je preporučila. Kao sprej posle koga će kosa izgledati kao da je opeglana. Međutim, moji utisci su potpuno drugačiji. 
Prodavačica u kućnoj hemiji mi je napomenula da se nanosi na suvu kosu. Tako sam ga i ja prvi put koristila, ali nikakvih rezultata nije bilo. Sledećeg puta nanela sam ga na mokru, situacija je ista. Isprobala sam ga i na polu vlažnoj koji, kosa je nakon sušenja izgledala isto kao ranije. 
Ono što sprej uradi kosi, jeste da je ukruti i isuši. Kao da sam nanela neki blaži sprej za učvršćivanje kose. 
Pokušala sam da u sprej naspem malo gricerina, misleći da će situacija sa isušivanjem biti blaža ali nažalost ostaje ista. 

Tako da, ukoliko ste želeli da isprobate ovaj proizvod, ja vam to ne preporučujem. 
Ali ukoliko ste ga već koristile, pišite mi vaše utiske.
Vidimo se za par dana u naredom postu. Pozdrav :*

2 коментара:

  1. Prvi put vidim ovaj sprej. Mada nikada nisam ni imala potrebu za ovakvim sprejevima pa samim tim nisam ni obraćala pažnju na njih. Ne verujem da bilo kakav sprej, krema ili slično, može da ispravi kosu. Četka i fen ili keratin, ništa drugo. :) Super post!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pored ovog speja Kallos u svom asortimanu ima još prskalica za kosu.
      Nisam ni mislila da ispravi kosu kao a je peglana ili fenirana, već da je malo opusti. Hvala na komentaru :) :*

      Избриши

Омогућава Blogger.