Dm i Lilly haul

Zdravo svima! Dobrodošli na moj blog i u novi post. 

Današnji post posvećujem, proizvodima koje sam prethodnih dana kupovala. Ukoliko me pratite na Instagramu sigurno ste već da vidite ove proizvode.


Pre par dana u bila je u Dm akcija 15% popusta na sve proizvode i na već snižene. Naravno, morala sam da kupim par proizvoda. Nisam znala konkretno koje ću proizvode kupiti već koji su mi se dopali.  Pa da počnemo!


Ebelin, Neutro roberts, Panten

Ebelin skidač laka za nokte. Kupila sam ga zbog bočiće, bila mi je potrebna bočica ovog tipa kako bih u nju stavila tečnost za uklanjanje gel laka. Na bočići prizvođač navodi da je bez acetoa, ali po mirisu mislim da sadrži i aceton u sebi. Još uvek ga nisam isprobala, čim ga isprobam javljam utiske. Njegova cena sa popustom bila je 135 dinara. 


Panten oil terapy ulje za negu kose. Namenjeno je tankoj i oštećenoj koji. Nanosi se kao i druga ulja ovog tipa.  Sadrzi 100ml ulja, mislim da će dugo trajati. Još uvek ga nisam isprobala, ali kada to uraim sigurno ću napisati recenzju. Bilo je već na akciji, tako da je njegova cena sa popustom bila 305 dinara.


Neutro Roberts invisible rol-on. Na pakovanju piše da ne ostavlja tragove na odeći. Videćemo kako će se pokazati. Njegova cena sa popustom bila je 296 dinara.


Ebelin, Velnea Proesional

Ebelin vlažne maramice u kuptiji. Kupila sam i jer mi se paovanje dopalo a i kako bih ga stavila u studio jer mi uvek zatrebaju. U kutiji dolaze 150 maramice. Nisu preterano natopljene. Za ruke su ok, dok ih na licu nikada ne bih koristila. Ovo meseca su na akciji, o 159 dinara.


Velnea proesional maska za kosu. Uzeka sam ljubičastu, za suvu i oštećenu kosu.I zelenu, za kovrdžavu kosu. Puno pozitivni utisaka čula sam o ovim maskama. Medjutim, nakon prvog  korišćenja ljubičaste, maska mi se nije dopala. Ali isprobaću je još par puta i napisati recenziju. Ove maske su u septembru na akciju 119 dinara.


Pišite mi, da li ste koristili neki od od ovi proizvoda i kakvi su vaši utisci.


1 коментар:

Омогућава Blogger.