Eco Product sapun od kozijeg mleka sa biljnim ugljem

Znam da su se većina devojaka okrenula raznim gelovima za čišćenje lice. Jesu praktičniji od običnih sapuna, ali ja i dalje pored gelova koristim i sapune. Naročito kada su oni prirodni.
Sapun o kojem danas pišem ste sigrno viđali na drugim blogovima, i ja sam i zato sam odlučilla da ga isprobam. Radi se o Eco Product potpuno prirodnom i ručno napravljenom sapunu bez upotrebe veštačkih dodataka. 


Kozije mleko sadrži vitamine: E, A, B6, B12 koji prirodno omekšavaju i umiruju kožu dajući joj neophodnu vlažnst, čineći je elastičnom. Glicerinska baza od biljnih ulja bogata je vitaminima i mineralima koji regenerišu kožu. Biljni ugalj dubinski čisti kožu.

Ovaj sapun je moj spas u situacijama kada mi koža lice bude u haosu, kada mi sebum poludi i pore zapuše. Ali pred lica koristm ga i na telu kada imam isti problem.
Koristim ga jednom dnevno uglavnom je to uveče nakon uklanjanja šminke. Nakon njega obavezno je nanošenje kreme, jer blago isuši kožu, ali se to kremom reši. Zbog toga ga ne preporučujem osobama sa suvom i osetljivom kožom.


Više puta sam ga koristila i na kosi, kada mi se koža glave zasiti šampona i pojavi se perut. Malo je nepraktičan u tim slučajevima ali efikasan.
Ne ostavlja crne tragove na licu nakon ispiranja i ne boji kosu.

Pored ovog sa biljnim ugljem postiji još kombinacija sapuna ovog brenda. Ostale nisam koristila. Pišite mi, da ti ste ih vi probali i da li vam se dopadaju.






Нема коментара:

Омогућава Blogger.