Mr. Black - Bubble maska za čišćenje lica

Pre par meseci dobila sam PR paket o Mr. Black sa puno nijhovih proizvda, neke od njih sam vec isprobala dok neke još uvek čekaju svoj red. Među proizvodima našla se i Bubble maska. Jedan od meni jako zanimljivih proizvoda i čijem isprobavanju sam se jako radovala.


Kao što se po samom nazivu maske može zaključiti ovo je maska koja se nakon par minuta od nanošenja počinje da peni. Glavna karakteristika ovog preparata je oksigenacija, odnosno dovođenje kiseonika u kožu. Na taj način, ćelije se aktiviraju da što bolje apsorbuju kiseonik i ostale aktivne sastojke maske kroz tkiva. Pored aktivnog kiseonika, preparat sadrži proteine placente, aktivni ugalj, glinu i druge elemente koji brzo vraćaju koži sjaj i svežinu, ten postaje baršunast, a koža svilenkasta. Glina Bubble maske ima izraženu moć da očisti nečistoće sa kože lica. Aktivni ugalj i proteini placente zajedno čiste pore u jednom koraku, nakon čega je vaša koža hidrirana i glatka i uz redovnu upotrebu postaje savršena.

Dolazi u kutijici upakovanoj u celofan u kojoj se nalazi čvrsta plasična kutijica u kojoj je maska smestena. Sadrži 100 grama maske. Nakon otvaranja poklopca primeticete još jedan poklopac, koji se mora uvek stavljati kako maska ne bi doša u kontakt sa vazduhom i kako se nebi počela da peni.
U kutujuci dobijate i malu špatulicu za nanošenje maske.


Prvo nanošenje je bilo bezuspešno. Nanosila sam je špatulom u debljm sloju, što smatram da je greška jer u se mehurići sporo pojavljivali, i nije maska nije odradila svoj posao. Ali i uklanjanje maske je bilo teže.
Već sledeće nanošenje je bilo bolje. Ono što sam primetila je da se maska bolje deluje kada se nanosi prstima i ako u pakovanju dobijate i špatulicu za nanošenje. Potrebno je masku utrljati u tankon sloju, slično nanošenju kreme. Na taj način kasnije nastaće gusta ravnomerna pena.

Na isti način se i uklanja. Ono što ja uvek radim je da vlažnim prstima prvo utljam masku ponovo na licu a kasnije počnem sa uklanjanjem. Potrebno je koristiiti mlaku vodu, kako bi se maska rastopila. Hladnom će se samo razvlačiti. 
Ovakvim načinom nanošenja primetila sam bolji učinak maske a i koristi se manja količina maske.

Već par sekundi od nanošenja osetićete blago golickanje i može se videti kako pena polako počinje da se pojavljuje. Dužim držanjem mehurića je sve više. Samim pretvaranjem maske u mehuriće oni rade blagi piling a aktivni ugalj čisti pore.
Koža nakon uklanjanja maske postaje mekana i glatka. Ni malo ne isušuje kožu, već je hidrira.
Najveći učinak ove make vidim na nosu, jer imam sitne miitisere koji se stalno iznova pune. Ova maska mi pomaže da ih uklnonim i držim pod kontorlom.

Nadam se da vam je ovaj post bio od koristi. 

Нема коментара:

Омогућава Blogger.