NEW IN #4 - By Phasse, Ziaja, Puzzle, Flormar, Aura, Essence...

Zdravo svima!
Dugo nisam pisala ovu vrstu posta. Uglavnom sam pisala konačne utiske o proizvodima.
Želim da Vam pokažem par proizvoda koja sam dobila u prethodnom periodu. 


Py Phasse mleko za čišćenje lica -  Do sada nisam koristila proizvode ovog brenda. Prvi utisak je ok, dopada mi se. Dopada mi se kako skida šminku i čisti lice. Proizvodi ovog benda su sada na sniženju 20 % u DM drogerijama. 

Ziaja maske za lice - još uvek ih nisam probala. U belom pakovanju je maska sa krastavcem i mentom, za masnu kožu. Dok je u ljubičastom sa jasminom protiv bora. 

Puzzle gel za čišćenje lica - Nemam problema sa bubljicanma, ali sam primetila dosta sitnih mitisera. Koristila sam ga par puta i nije mi izazvao iritacije niti bubuljice.



Flormar Blush - On - I ako je ovo rumenilo ja ga koristim kao bronzer. Ima blage šljokice, koje se na koži ne vide. Lepo utopli lice. Nije previše pigmentovano, tako da se s njim ne može preterati.

Essence stay all day korektor - Još uvek ga nisam probala, ali sam čitala dosta pozitivnih recenzija o njemu. Moj je u broju 10, što mislim da je najsvetlija nijansa. 

Aura Highlighter - Ovo je prvi hajlajter koji sam koristila. Moj je u nijansi 220 Moonlight. Pored ovog postoje još dve bronzane nijanse. Nije previše jak ali se može nadograđivati. Njegova cena je bila oko 400 dinara. 

Četkice - Četkice su sa AliEkspresa. Stigle su pre nešto manje od mesec dana. Ovaj set četkica koštao je oko 3 dolara. U setu se dobija 10 četkida, 5 za oči i toliko za lice. Ok su, lepo blendaju proizvode. Jedino što mi se ne dopada je to što su četkice za lice male.

Ovo su bili moji prvi utisci, a u predstojećem periodu Vas očekuju detaljniji utisci.

Da li ste koristile neke od ovih prizvoda? Da li su Vam se dopali?


10 коментара:

  1. Super post! Hvala ti što si ga podijelila s nama. :) Koristila sam korektor i bio mi je super. Imam dosta svijetli ten pa sam koristila nijansu broj 10 i sjećam se da je savršeno prikrivao. Ostalo još nisam probala.

    Sviđa mi se tvoj blog! :) Nedavno sam napravila svoj i bilo bi mi drago da me posjetiš. Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    Carstvo zapisanih misli
    Nadam se da se čitamo! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Cool post! I love it!

    I'm following you, thanks for the visit ;)
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Jako interesantan post draga Kika! Predivni proizvodi, izgledaju korisno!
    Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Proizvodi su stvarno predivni. Nisam imala priliku isprobati ih, ali mislim da sad hoću. :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    starshinebeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.