New MakeUp Brushes

U postu o novim prizvodima videli ste da sam uzela nove četkice. Danas želim više da pišem o njima.
Uzela sam ih sa AliExpresa. To je sajt sa kojeg sam više puta naručivala, i nisam imala problema sa porućivanjem i dostavom. 
Četkice su mi stigle 20 dana od naručivanja. Njihova cena bila je 3,65 dolara.


Ovaj set sadrži 10 četkica. Od toga su 5 za lice, a ostalih 5 za oči.
Četkice su odličnog kvaliteta, dlake su mekane i guste. 
Tokom pranja nijedna dlaka nije ispala. Jedino što mi se ne dopada je to što su nakon par panja pustile boju, postale plave.


Četkice za lice

Postoje dve ravno sečene, dve koso sečene i jedna u obliku špica.
Ravno sečene obično koristim za tečni puder. Jako lepo raznose i blendaju puder. Minimalno upijaju proizvod.
Koso sečene koristim za bronzer i setovanje tečnog pudera. Takođe, jako lepo blendaju bronzer. Dalke nisu previše duge i pufnaste, tako da mogu lepo da zađu ispod jagodica.
Špic četku, tj. četku za korektor, sam samo probala i mogu reći da solidno blenda korektor. Ne volim ovakve četke. Korektor više volim da blendam pufnastim četkama.


Četkice za oči

Kao i kod četkica za lice, i četkica za oči ima isto, i u istom obliku.
Kraće četkice za blendanje, koristim za nanošenje i blendanje senke u pregibu kapka.
Dok četkice sa dužom dlakom koristim za razblendavanje prelaza između senki.
Malu špic četku koristim za nanošenje senke na donji kapak.

Carinu i dostavu nisam platila, jer je cena ispod 20 dolara, dok je poštarina bila besplatna. 

Pišite mi, da li ste naručivali sa AliExpresa? I da li ste imali nekih loših iskustava sa ovim sajtom?

6 коментара:

Омогућава Blogger.