Ulje za negu noktiju i zanoktica

Zdravo dragi moji!
Ovaj post posvećujem noktima, tj. kombinaciji ulja koju ja koristim za negu noktiju i zanoktica.
Ovu kombinaciju ne morate samo koristiti za negu zanoktica već i za negu suvih delova kože, poput laktova, stopala... Samo ga nemojte koristiti na licu, jer može vam zapušiti pore.


Nikada nisam koristila već napravljena ulja i ulja namenjena za negu noktiju vec uvek koristim neke prirodne kombinacije ulja i ostalih sastojaka koji odgovaraju mojoj kozi. Postoje razne kombinacije sastojaka koji su pogodni za negu noktiju, od standardne nege noktiju i zanoktica do onih za rast i učvršćivanje. U ovom postu pisem o kombinaciji za negu i hidrataciju zanoktica. O ostalim pisaću u nekom od narednih postova.
Ono sto je potrebno je:
  • 10 kapi maslinovog ulja
  • 10 kapi kantarionovog ulja
  • 10 kapi glicerina
  • ampula vitamina e

Sve sastojke sjedinila sam u ambalaži sa pipeticom od seruma radi lakseg nanosenja.
Nanosim ga svake večeri. Tako što malu količinu ulja dobro utrljam u nokte i zanoktice, ostavim da tokom noći lepo upije.
Ovo ulje vam može pomoći i kod uklanjanja zanoktica sa noktiju ukoliko imate problema sa tim. Koristićete ga tako što nanesete malu količinu na nokte i ostavite par minuta da ulje omekša zanoktice. Metalnim guračem zanoktica ili drvenim, u zavisnoti od toga šta kristite, blago pogurajte zanoktice sa nokta. Na taj način će vaš manikir na kraju, nakon nanošenja laka za nokte, izgledati urednije i lepše. A samim tim olakšaće vam nanošenje laka na celu nokatnu ploču.

To je sve za ovaj post. Biće još ovakvih uradi sam postova u narednom periodu.



1 коментар:

  1. Ja licno ovo ulje nisam probala, ali mi sama bocic bas deluje zanimljivo, sad za ulje ne znam, vredi probati. 😊

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.