Noviteti iz DM-a

Nakupilo se dosta novih proizvoda u proteklom periodu, iz tog razloga odučila sam da novitete podelim u više postova kako bih pokazala proizvode o kojima ću detaljnije pisati u narednom periodu. Ovu seriju novih proizvoda započinjem proizvodima za negu lica iz DM drogerije.


Počinjem sa proizvodima koji su po mom mišljenju najbitniji što se tiče nege lica, a ujedno moji najomiljeniji proizvodi. U pitanju su proizvodi namenjeni čišćenju kože lica. Gel koji sam uzela je Balea gel sa aloe verom namenjen normalnoj i meštovitoj koži. Koristim ga već neko vreme i mogu reći da  mi je postao jedan od omiljenih proizvoda. Uz gel obavezno koristim neku od Ebelin četki za čišćenje lica. Isprobala sam ih obe ali mojoj koži više odgovara silikonka četka. U nekom od narednih postova pisaću detaljnije o njima. Regularna cena gela za je oko 170 dinara, dok četke sa sintetičkim dlakama je 199 dinara, a silikonske je 250 dinara.


Nakon čišćenja lica potrebno je hidrirati lice. Uzela sam dve Balea kreme, jedna je krem gel krema a druga noćna krema. Obe kreme su ok ali prednost dajem noćnoj kremi, više mi se dopada i mojoj koži jako prija. Cena krem gel kreme je oko 400 dinara dok je cena noćne kreme oko 250 dinara.


I na samom kraj tu je i Sun Dance krema za lice sa zaštitnim faktorom 50+. Koristila sam je svega jednom. I tada mi koža lica nije izgorela ali sam primetila par bubuljica. Isprobaću je još par puta i preneću vam svoje utiske u nekom od narednih postova.

Kao što sam već navela o ovim proizvodima ću pisati u narednom periodu. Naredni post je takođe kupovina iz DM drogerije ali o proizvodima o nezi kože tela.

Nadam se da vam se ovaj post dopao. Pišite mi, da li ste koristile ove proizvode i kakvi su vaši utisci

Нема коментара:

Омогућава Blogger.