Ebelin četke za čišćenje lica

Prvi korak u mojoj rutini nege kože lica jeste čišćenje. Što smatram i najbitnijim korakom. U tu svrhu obavezno koristim četku ili sundjer za lice. Neke od njih videli ste na mom blogu, a jedan od najčešće čitanih postova jeste baš post o četki sa AliExpressa, koji možete pročitati ovde.
A one o kojima danas pisem jesu Ebelin


Prvu četku koju sam uzela je četka sa sintetičkm dlačicama. Napravljena je od tvrde plastike. Moja je u beloj boji, ali se proizvode i u drugim bojama. Dolazi u pakovanju sa poklopcem, što je dobra stvar ako putujete, možete zaštititi svoju četku. Poklopac nikada nemojte stavljati na četku dok je ona mokra, već je ostavite da se osuši na vazduhu. Iz tih razloga savetujem vam da četku ne držite u kupatilu, znam da će ovo biti čudno, ali u kupatilu je uvek vazduh vlažan. 
Dlačice su kao što sam već navela sintetičke. Dosta ređe nego na ostalim četkicama koje sam koristila. I po mom mišljenju jako grube. Situacija se ne menja i ako četku pokvasim vrućom vodom pre korišćenja. I ako moja koža nije osetljiva, nakon čišćenja osetim peckanje lica, ali to nije ono peckanje kada je koža isušena već peckanje jer je lice izgrebano.


Ovo je jedini razlog zbog kojeg mi se ova čekta ne dopada. Koristiću je za neke druge stvari, npr. za čišćenje prašine na  noktiju nakon turpijanja ili za piling stopala. Inače regularna cena ove čettke je 199 dinara, ali je često na sniženju.


Druga četka koju sam kasnije kupila je silikonska četka za čišćenje lica. Moji utisci o njoj su drugačiji za razliku od prethodne.
Kao što možete videti na slici četka ima 3 veličine dlčica. Najkrupnije su namenjene za masažu lica, pospešuju cirkulaciju. Srednje služe za piling, uklanjaju mrtve ćelije kože. I najsitnije služe za negu predela oko očiju.
Koristim sve veličune, tako što lice prvo pređem najvećim dlačicama, zatim srednjim pa na kraju najmanjim. To je način koji mom licu dosta prija. Tako uklonim ostatke šminke ako sam se tog dana šminkala i višak kože.
Najčešće je koristim u kombinaciji sa Balea aloe vera gelom, ali i sa sapunom sa aktivnim ugljem. I za ovih mesec dana svakodnevnog kotišćenja liće mi je drastično čistije a koža mekana, bez ikakvih iritacija i peckanja kao kod prethodne.

Ova četka za razliku od prethodne nema poklopac ili kutijicu kao četke koje sam viđala, ali ja sam sačuvala pakovanje, koje koristim kada putujem da zaštitim četku. 
Proizvođač navodi da se može koristiti za čišćenje kozmetičkih četkica, što ja nisam isprobala. Tako što ćete naneti blagi šampon i očistiti toplom vodom. Cena silikonske četke je 250 dinara.

Iz ovog posta ste sigurno zaključilli kojoj četki dajem prednost. Da, prednost dajem silikonskoj četki. Koja je dosta blaža i odlično obavlja svoj posao. Preporučujem da je isprobate. 

Pišite mi, da li ste isprobali ove četke. Koja četka vam se više dopada. 

Нема коментара:

Омогућава Blogger.