Nega ruku i noktiju

Nega ruku je podjednako važna kao i nega ostalih delova tela. Posebno je bitna u ovom periodu virusa, kada je pojačana dezinfekcija ruku obavezna. Sapuni, bili oni tečni ili čvrsti, kao i razna dezinfekciona sredstva jako isušuju kožu zbog toga je jako bitno redovno voditi računa o nezi ruku ali i noktiju. Zato sam u ovom postu želela da vam pokažem proizvode koje ja u poslednjem periodu koristim.


Na prvom mestu je  VZK pantenol plus. Koji sadrži 7% pantenola i vitamine A i E. Njega koristim više puta dnevno, kako bi rukama konstantno obezbedila hidrataciju. O pantenolu sam pisala ranije, taj post možete pročitati klikom ovde .Koristila sam razne kreme za negu ruku i na našem tržištu ima dosta dobrih krema. Krema koja mi se jako dopala koja mi je u rangu sa pantenolom je Multiaktiv krema za ruke sa glicerinom.

Uveče uvek kosristim nešto intenzivnije. Tu ubrajam Balea mast od nevena. Jako je masna i zbog toga je koristim uveče kada neću ništa okolo pipati. Planiram da o njoj napišem poseban post jer je ne koristim samo za negu ruku.

Pored nege ruku jako je bitno da su i koža oko noktiju bude hidrirana. U te svrhe ja koristim kantarionovo ulje, ranije sam koristila kokosovo ulje. Ukoliko nemate kantarionovo možete ga zameniti kokosovim, ricinusovim ili bademovim. Trenutno koristim Vzk kantarionovo ulje sa dodatkom vitamina e, ali se može koristiti i domaće. Utrljam ga dobro na nokte i zanoktice. Ponekad ga namažem i na cele šake ukoliko mi je koža iziritirana, kako bi se to umirilo. 

Ovo su bile par proizvoda koje ja svakodnvno koristim. Pišite mi, koje vi proizvode koristite za negu ruku i noktiju. 


3 коментара:

  1. Koristila sam ovu baleinu kremicu, i da slazem se sada je ptrebno voditi racuna o nezi, i tvoje preporuke su super . :)

    ОдговориИзбриши
  2. Oh, nikako da kupim pantenol krem :(
    Stalno zaboravim, baš si me super podsetila :)
    Baleinu kremu sa nevenom još nisam probala.

    Milica
    missymj.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nowadays hand care is so important, thanks for the suggestions :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.