Mr.Black - Derma hair šampon protiv opadanja kose i fiberi za kosu


Nedavno mi je stigao paket od Mr.Black-a sa puno njihovih proizvodima. A oni o kojima u ovom postu pišem su proizvodi za negu kose. U pitanju su šampon protiv opadanja kose i fiberi za kosu.

Derma hair šampon protiv opadanja kose


DERMA HAIR šampon jača i štiti folikule kose istovremeno stvarajući zdravo okruženje za rast kose i poboljšanje stanje vlasišta. Proteini i biljni ekstrakti u DERMA HAIR šamponu podstiču rast kose i sprečavaju njen gubitak aktiviranjem i jačanjem folikula dlake, vlaže vlasište i neguju kosu. Kombinuje naprednu biološku tehnologiju sa tradicionalnim biljnim ekstraktima za maksimalnu efikasnost.
Ne sadrži štetne hemikalije ili dodatke, pružajući nežno, ali efikasno čišćenje za sve tipove kose i vlasišta. Potpuno prirodan DERMA HAIR šampon nema nuspojava, omogućavajući vam da se osećate potpuno bezbedno dok koristite šampon. (preuzeto sa sajta mrblack.rs)

Što se tiče šampona ne mogu pokazati neke rezultate, jer sam ga svega par puta koristila. Ali mogu reći neke prve utiske.
Odmah sam ga isprobala i to na način kako je i proizvođač preporučio. Dobro utljam na teme i ostavim ga par minuta na kosi. 
Miris šampona je jako sprifičan, oseti se miris raznih biljaka. Ostaje kratko na kosi.
Ono što sam primetila pri prvom korišćenju je da dosta peni, mislila sam da će slabo peniti. Jako lepo opere kosu i ne ostavi je masnom. 
Takođe, primetila sam da mi nije isušio krajeve kao neki drugi šamponi koje sam koristila. 
Pošto se trudim da kosu što manje opterećujem proizvodima, i ne koristim nakon svakog pranja, regneratore, leave in kreme i ulja, primetila sam da nakon ovog šampona krajevi nisu isušeni, već mekani.
Kosa izgleda nekako punije i dobije na volumenu, koji je mojoj kosi jako potreban.
Nastavljam da ga koristim i nadam se rezultatima.


Derma Hair fiberi za kosu


DERMA HAIR preparat je brz i siguran način da se poboljša izgled kose. Momentalno prikriva zaliske, proređenu i prosedu kosu, kao i onu koja tek izrasta i čini je gustom i bujnom nakon nanošenja. Preparat je potpuno neprimetan čak i iz neposredne blizine. Otporan je na vetar, kišu i znoj. Zahvaljujući prirodnom sastavu pogodan je za svakoga i ne izaziva nikakve alergije.
DERMA HAIR preparat je 100% prirodan proizvod. Sastoji se od biljnih vlakana koja su obojena prirodnim mineralnim pigmentima u svim nijansama kose. Antialergijski preparat, može se koristiti i za osetljivu kožu. DERMA HAIR preparat je pogodan za muškarce i žene. Dostupne boje (prema boji Vaše kose): Crna, Tamno smedja, Umereno smedja. (preuzeto sa sajta mrblack.rs)

Fibere smatram jako korisnim proizvodom za ljude koji imaju problem sa gustinom kose.  Kao što se na slikama ispod može videti kosa izgleda gušće, pored toga je pokrilo i sede, a pritom kosa izgleda prirodno. Na slici je prikazano kako izgleda kada se nanese na kratkoj kosi ali se može koristiti i na dugoj. 
Nijansa koju sam ja dobila je tamno smeđa, što je za moju kosu tamno Iz tog razloga ga nisam nanosila na mojoj kosi.





Informacije o ovim ali i ostalim Mr.Black proizvodima možete naći na njihovom sajtu mrblack.rs.

3 коментара:

  1. Nisam imala prilike isprobati proizvode, ali mi se kod šampona jako sviđa što kosi da volumen. Uvijek sam nekako imala u glavi da šamponi sa mirisom raznih biljaka bolje rade svoj posao od običnih šamopona...
    Sjajan post :D

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.