Recenzija World of beauty proizvoda

Ukoliko me patite na Instagramu sigurno ste primetili da sam dobila PR paket od italijanske firme World of beauty.
Kao što sam već pomenula World of beauty je italijanska firma, koja se bavi izradom kozmetičkih proizvoda. Svi proizvodi su napravljeni od prirodnih sastojka i dermatološki testirani. U njihovom asortimanu možete naći veliki izbor krema za lice, seruma, gelova za čišćenje lica, eliksira i još mnogo kozmetičkih prizvoda. Na njihovom Instagram profilu videla sam da od skoro počeli i sa proizvodnjom tečnih pudera i lakova za nokte.


Paket sam dobila pre više od mesec dana, tako da je prošlo dovoljno vremena da steknem utiske o proizvodima. Paket koji sam izabrala je paket u kojem se nalaze testeri ali i travel pakovanja. Sve proizvode dobila sam u jako lepom zlatnom neseseru, dobro upakovanom da ne bi došlo do neki oštećena tokom transporta.

Paket je sadržaoo testere krema i eliksira, ali i njihovu masku za lice i gel za čišćenje lica.



Dermoliquido gel
Čistač kože u gelu. Menjen svim tipovima kože. 
Definitivno moj favorit što se tiče ovih proizvoda jeste ovaj gel za čišćenje. Vrlo mala količina je dovoljna za čišćenje celog lica. Ono što m se još dopada kod ovog proizvoda je što uklanja šminku i ne iritira oči. Idealan proizvod za one koje da skidanje šminke i čišćenje lice jednim proizvodom. Pakovanje koje sam dobila je putno, a i nakon svakodnevnog korišćenja ga nisam potošila ni do pola.

Jamululur repair mask 
Radi se o sheet maski, odnosno maski u maramici. Sa jedne strane maramice nalazi se silikonska maska. Ima efekat hlađenja i miriše na mentol. Hidrira kožu ali ne u toj meri u kojoj ja volim maske. Odovarala bi osobama sa masnom kožom, naročito u letnjem periodu. Pored hidratacije vidno umanjuje pore. 


AKIOA LIFT power infusion
Serum za lice i konture oko očiju, redukuje izgled bora, intenzivno hidrira, poboljšava produkciju hijaluronske kiseline. Još jedan serum u jako slatkom pakovanju. Hidratacija obog seruma je jako slaba, iz tog razloga sam ga koristila u kombinaciji sam Magnilift eliksirom.  Na taj način koža dobije dovoljno hidratacije.


MMP Remedy serum
Namenjena je svim tipovima kože. Koža je vidljivo blistavija i kompaktnija. Smanjuje pojavu podočnjaka. Nanosila sam ga svake večeri nakon čišćenja lica a pre nanošenja kreme. Koristila sam je i na predelu oko očiju ali i na obrazima, na kojima imam blagu hiperpigmentaciju od ceđenja bubuljica. Više mi se dopada kada se nanosi na flekice, ublaži ih, ali i upaljene delove umiri. Ono što mi se nije dopalo kod ovog seruma jeste pakovaje, i ako se radi o testeru, pakovanje dosta nepraktično jer proizvod je jako gust i teško ga je izvući iz bočice.

Jumululur elixir, Neroli vivace, Aura elixir
Namenjeni su hidriranju i umirivanju kože. Najčešće sam ih koristila za negu zanoktica ali i suvih delova na koži, poput laktova, ali i na licu. Uglavnom u svrsi pojačivača kreme ili seruma. Ponaša se kao neka vrsta suvog ulja. Svaki od ovih elixira ima jako lep miris.

Akoia Lift-Magnilift elixir
Trenutni hranljivi anti age pojačivač. Poboljšava čvrstoću kože, elastičnost, gipkoću i vidno redukuje izgled kože. Idealan je za suvoj, osetljivoj i koži bez tonusa.
Pakovanje ovog proizvoda mi je jak slatko, radi se o maloj bočici sa metalnom kuglicom na otvoru. Idealan je za negu predele oko očiju, za šta ga i ja koritim. Kuglica pomaže da se proizvod lepo nanese ali i hladi predeo oko očiju. Zbog masnije teksture nanosila sam ga uveče i na taj način pripremim taj predeo za nanošenje korektora sutradan. 



Jeunesse Recovery krema
Krema za oporavak kože. Može se koristiti kao dnevna ali i noćna krema. Namenjena je svim tipovima kože. Hidrira i smiruje kožu. Neutrališe oštećenja ćelijske memorije. 
Prvi proizvod koji sam isprobala bila je ova krema. Nanosila sam je svakodnevno kao dnevnu kremu. Tekstura kreme je gušća, bele boje. Blago matira kožu ali je pritom i lepo hidrira. Iz tog razloga je sam je koristila kao dnevnu kremu.

Daimond global serum 
Namenjena je poboljšanju tena kože. Pomaže pri smanjivanju i prevenciji starenja kože.
Koristila sam ga najčešće pre nanošenja tečnog pudera. Primetila sam da lepo ujednači kožu ali i da dovoljno hidratacije.

Kao što po slikama možete videti, u paketu su bila jos dva testera, u pitanju su dva seruma namenjema nezi zrele kože. Iz tog razloga sam ova dva testera prosledila dalje.

Moram da napomenem da mi nijedan od ovih proizvoda nije izazvao iritacije niti prouzrokovao pojavu bubuljica. Preporučila bih ove proizvode osobama sa normalnom i mešovitom kožom. 

Nadam se da vam se današnji post dopao i da vam je bio od koristi. Volela bih da mi u komentarima pišete, da li ste isprobale neke od ovih porizvoda i da li vam se dopadaju.

1 коментар:




  1. Want to spend time with hot and sexy women? Contact them through our Call Girls Services and Bengali Call Girls to have wild moments and ultimate seductive nights, these sexy gorgeous beautiful women are there for you, then why are you all alone, may we ask? You can have them with you anytime you want, day or night. Check our other Services also...
    Bengali Call Girls in Kolkata
    Call Girls in Ahmedabad
    Call Girls in Ahmedabad
    Call Girls in Ahmedabad
    Call Girls in Jaipur

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.