BARONESS Aloe sheet mask

Već ste imali prilike da čitate post o Baroness maski, tada sam pisala o maski sa vitaminom C, taj post možete pročitati ovde
Ovoga puta u pitanju je Baroness osvežavajuća maska za lice sa aloe verom protiv bubuljica i mitisera.



Sadrži ekstrat lista aloe koji brzo oporavlja oštećenu kožu i hrani je. Učiniće vašu kožu svilenkastom i gipkom hidrirajući je i efektom zatezanje aloe vere.

Kao i pre nanošenja svake maske tako i ove, uradim piling. Kako bih uklonila sve mrtve ćelije sa lica. I maska kasnije imala bolji efekat. Preporučujem da ove maske koristite uveče kako bi serum koji ostane na licu umasirali i ostavili da lice upotpunosti upije.


Ovo je sheet maska, odnosno maska u maramici. Dolazi u kesici kao ostale maske ovog tipa.
Maramica je dobro natopljena, što mi se jako dopada, ali ne toliko da maska klizi sa lica, već stoji na svom mestu. Takođe, maramica je standardne veličine, tj. nije previše velika niti mala.
Vreme držanja maske je 20 minuta. Ja je uvek držim duže jer mi jako prijaju. 

Da li maska ima učinka oko uklanjanja bubuljica i mitisera kao i zatezanja kože, nisam pirmetila, ali sam primetila intenzivnu hidrataciju. Mekoća i hidratacija kože su odmah vidljivi i koža ostaje takva duže vreme. Sutradan nakon držanja maske lice izgleda svežije i puder na licu izgleda lepše.

Pišite mi u komentarina da li ste isprobale neke od Baroness maski, i da li vam se dopadaju. Preporučite mi koju sledeću da isprobam. 
U planu mi je da isprobam masku sa ekstraktom puževe sluzi. 

2 коментара:

  1. Aleovera is soo good and perfect for skincare, thanks for sharing :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I agree with you that aloe vera is good for skin care. I adore it and use it often. Also, I love aloe vera products. Thanks for the comment :*

      Избриши

Омогућава Blogger.