Cien hand scrub

Nedavno sam u Lidlu naletela na proizvode za nokte. Ono sto mi je najviše privuklo pažnju je piling. Nikada ranije nisam korislitla kupljene pilinge za ruke već sam ih sama pravila, neke recepte ću vam pisati u nekom od nadednih postova. Zato sam i kupila ovaj piling.



U pitanju je Cien piling za ruke sa mirisom papaje i manga. Jos jedan razlog da kupim ovaj piling je miris, obožavam voćne mirise proizvoda. 

Piling dolazi u jako lepom roze pakovanju od 75ml. Njegova cena bila je 149 dinara.



Nanosi se tako sto se mala količina pilinga nanese na suvu kožu ruku. Nakon toga počinje se sa utljavanjem. Prilikom utrljavanja primetićete da je tekstira pilinga jako bogata kao neka bogata hidratantna krema. Takodje osetićete i čestice pilinga, koje nisu previše sitne. Već onako taman čak ja volim i agresivnije pilinge. Ali mi je i ovaj odličan. Kada ga dobro utljate i pređete sve suve delove na sakama. Prelazi se na ispiranje pilinga. Potrebno ga je mlakom vodom temeljno isprati. Prilikom ispiranja osetićete kako su ruke glatke. A nakon uklanjanja i sušenja ruku osecaj na rukama je fenomenalan. Ruke ostaju mekane, glatke i hidrirane. 

Piling u sebi sadrži pantenol i glicetin koji obezbeđuju hirataciju koze. 

Piling koristim skoro svakodnevno čak ga koristim i na klijentima kada im odradim noktiće.

Kao sto sam već na početku posta navela, pilinge možete praviti i kod kuće. Ali o tome ću pisati u nekom od narednih postova.


Нема коментара:

Омогућава Blogger.