Royal Balm - prirodna kozmetika | tonik, krema i serum | Recenzija

Pre otprilike četiri meseca dana dobila sam na isprobavanje par proizvoda prirodne kozmetike Royal Balm. Ovo je bio moj prvi susret sa prirodnom kozmetikom. 
Period od četiri meseca je sasvim dovoljo da stekem konačne utiske o njima. 



Royal Balm je porodična firma, bavi se izradom 100% prirodne kozmetike.
Svo lekovite bilje za izradu ovih proizvoda prikupljaju na planini Rtanj. Koja se nalazi u blizini grada u kojem živim, što me je još više privuko da ih isprobam. Kao što sam već napomenula svi proizvodi su 100% prirodni, što se može primetiti kada se proizvod otvori ima specifičan prirodni miris biljaka i boju, tj. ne sadrži veštačke mirise, boje i konzervanse. Zbog čega je rok tranja svih proizvod četri meseca od otvaranja.
Proizvodi Royal Balm kozmetike se ne prodaju u apotekama ili drogerijama, već ih možete poručiti sa njiovog sajta ili na njihovoj facebook stranici. Iz razloga što proizvođač želi da proizvod do kupaca stigne svež i posebno napravljen za njega. 
Trenutno u ponudi imaju tonike, serume i kreme za sve tipove i svim stanjima kože.
Počeli su sa proizvonjom i kreme specijalno napravljene za problematičnu i maladalačku kožu, sklonu aknama i bubuljicama.

Prirodni tonik za masnu i mešovitu kožu


Definitivno proizvod koj od kada sam ga dobila koristim svakodnevno.
Smešten je u staklenoj bočicii od 100ml sa raspršivačem, koja je jako praktično za korišćenje. Cena tonika je 1500 dinara.
Umiruje, hladni i koža ga brzo upije. Dopada mi se što ne sadrži alkohol kao većina tonika i ne isušuje kožu. Već je odlično hidrira, zbog glicerina kojeg sadrži. 
Može se  koristiti i samotalno, kako ga na često koristim, kao zamena za dnevnu kremu.
Licu da dobru hidrataciju koja se oseća tokom celog dana. Često ga nanosim na lice pre nanošenja pudera, kako bi mi hidrirao lice ali i kao neka vrsta podloge pre nanaošenja tečnog pudera, jer se puder zalepi za lice i čini da puder duže ostane na licu. Takođe, nanosim ga nakon nakošenja pudera kako bi lice osvežila i ublažila izgled maske koji ostaje nakon korišćenja pudera za setovanje. Može se koristiti za osveženje lica u ovim topllim danima.

Još jedna jako bitna svar za mene je to što miriše na limun, jer obožavam citrusne mirise. Što toniku daje jedan veliki plus.

Krema za mešovitu kožu


Krema za mešovitu kožu sadrži ulje nevena koje koži pruža neophodnu vlažnost, a zahvaljujući svom regenerativnom dejstvu, odlično je za kožu koja je sklona pojavi akni.smanjenje lučenja sebuma i samim tim smanjuje mašćenje kože. Ulje vučjeg trna - će zaštititi kožu od spoljašnjih uticaja, istovremeno delujući baktericidno i protivupalno, te je idealno za ovaj tip kože. Sadrži i gavez koji ima ulogu nevidljive membrane koja olakšava prodiranje svih lekovitih sastojaka u kožu, a da pritom ne širi pore. Čuven i po svom regenerativnom dejstvu, pa izuzetno prija mešovitom tipu kože. Pored ovih satojaka krema sadrži i bademovo ulje, šipkovo ulje, vosak, med, vitamin E, žalfiju, ruzmarin, smilje, morač i hajdučku trava.

Krema dolazi u staklenom pakovanju od 30ml, postoji mogućnost poručivanja kreme i u pakovanju od 50ml. Sa pumpicom za lakše doziranje proizvoda.
Cena kreme od 30ml je 3500 dinara.
Na prvi pogled izgledala mi je dosta masno i mislila sam da će mi zapušiti pore. Međutim, situacija je skroz drugačija. Hidtatacija nakon upijaja je jako dobra, koža ostaje mekana, bez dehidriranih delova. Pore vidljivo umanjene i bez masnih delova.
Potrebno je dosta vremena kako bi je lice u potpunosti upilo, što meni ne smeta, jer mom licu prija. Iz tog razloga je koristim kao noćnu kremu. U većoj količini, nanosim na lice i vrat sa akcentom na predeo oko usana i na obraze gde mi je koža dehidrirana.   
 Što se tiče bubuljica koje svremena na vreme imam, primetila sam da od kako nanosim kremu bubuljice mi jako retko izlaze. Nema onih dosadnih komedona koje sam ranije imala.

Serum za mešovitu kožu



Prirodni serum za lice za masnu i mešovitu kožu je zato pogodan za oba tipa kože, jer svojim prirodnim sastojcima postiže smanjenje lučenja sebuma i samim tim manjeg mašnjenja kože, umanjuje pojavu fleka i akni na koži i koži daje mat efekat. Orahovo ulje - poznato po antibakterijskom, antioksidativnom i antiinflamatornom dejstvu. Koži vraća prirodni balans, reguliše lučenje sebuma a pritom je ne isušuje, pomaže u smirivanju kože sklone pojavi akni. Ulje vučjeg trna - deluje baktericidno i protivupalno. Veoma je bogat izvor vitamina E, čime sprečava oksidaciju sebuma koja dovodi do stvaranja mitisera. Kleka - dezinfikuje kožu i pruža joj prirodni mladalački sjaj. Morač - je izuzetan za ovaj tip kože jer ima snažno detoksikujuće dejstvo.

Definitivno moj favorit što se tiče Royal Balm kozmetike.
Serum je smešten u pakovanju od 5ml. Cena seruma je 1500 dinara. Postoji mogućnost poručivanja seruma i u većem pakovanju.
I ako je serum mešavina ulja, dosta je blag i ne ostavlja mastan trag na licu. Već se ponaša kao suvo ulje i trenutno hidrira, i ostavlja kožu mekanom i glatkom. Zaglađuje pore i umanjuje lučenje sebuma.  
Umiruje iziritiranu kožu nakon nanošenja maski i pilinga. 
Može se koristiti i samostalno ali i u kombinaciji sa tečnim puderom, što se postao trend poslednji godina. Kao što možete videti na slici serum ima tamnu boju, ali ta boja neće ostati na vašem licu već se lepo stopiti sa kožom i neće promeniti nijansu pudera.
Ono što sam primetila je da su mi se flekice od bubuljica koje imam već par godina, koje su godinama postajale svetlije, u potpunosti nestale. Što je veliko iznenađenje za mene.
Zbog čega je ovaj proizvod moj favorit.

 Moji konačni utisak o Royal Balm zaista pozitivni. Ne zbog toga što sam ih dobila na isprobavanje, pa kao hajde da ih nahvalim, već je ovo moje iskreno mišljenje.

Svaki od ovih proizvoda su dobri samostalno ali i u kombinacijama. 
Kombiacija koja mom licu najviše prija je tonik i serum.
Kao što sam gore u tekstu navela, sam tonik hidrira kožu koji u kombinaciji sa serumom daje dobru hidrataciju mojoj mešovitoj koži. Čak i na delovima na kojima je koža dehidrirana.

Kada govorim o kremi mislim da je ona dovoljna kada se koristi samostalno ili u kombinaciji sa tonikom, dok je kombinacija sa serumom jako teška i mom licu ne odgovara. 

Na samom kraju želim da pohvalim pakovanja ovih proizoda koji izgledaju luksuzno, kvalitetno i jako su praktična za korišćenje. 

Sve informacije o ovoj prirodnoj kozmetici možete naći na njihovoj Facebook stranici i na nihovom sajtu Royal Balm.


5 коментара:

Омогућава Blogger.