Velnea Young - 3u1 gel za čišćenje lica

21:14
Sigurno ste po mojim ranijim postovima primetili da dosta vodim računa o čišćenju lica i da  često menjam i isprobavam proizvode za tu namenu. 
Na instagram stranici Lilly drogerije videla sam da je velnea izbacila novi proizvod za čišćene lica I naravno morao je biti moj. 
Radi se o 3 u 1 proizvodu, za čišćenje lica, maski i pilingu.



Sam gel dolazi u tubi od 150ml što je sasvim dovoljno za proizvode ove namene. Njegova cena je 269 dinara.
Sto se tiče teksture, ne mogu reći da se radi o gelu, već o peni koja u sebi sadrži sitne čestice koje čiste lice i rade piling. Dosta podseća na Garnier  Pure Active 3 u 1 sredstu za čišćenje lica. 


Od prvog korišćenja koristim ga svakodnevo za čišćenje lica. Koristim ga samostalno, bez korišćenja četke ili sunđera.
Očisti sve nečistoće i ostatke šminke sa lica.  Čak su mitiseri sa nosa u potpunosti nestali.
Nanosim ga na mokro lice, vrlo malo, ali to je sasvim dovoljno za čišćenje. 
Kao i posle većine proizvod za čišćenje nakon ispiranja oseti se blago zatezanje kože, što smatram normalnim jer se to sredi nanošenjem hidratantne kreme.

Kao piling koristim ga jednom nedeljno. I tada ga nanosim na suvo lice u većoj količini. U potpunosti ukloni mrtve ćelije i zagladi kožu. Piling je dosta jak, što se meni dopada i mojoj koži odgovara.

U svrhu maske koristila sam svega par puta, jer dosta isušuje. Čak i moju T zonu koja je poslednjih mesec dana ektremno masna. 



Preporučujem osobama sa masnom, kombinovanom i normalnom kožom, takođe i sa kožom sklonom aknama i bubuljicama. Dok bi osobama sa suvom kožom bio agresivan.

U nekom od narednih postova uporediću ovaj gel sa Bioten Skin Moisture pilingom.


Da li ste isprobale ovaj gel? Kakvi su Vaši utisci?

Нема коментара:

Омогућава Blogger.