Multiactiv neven krema

Neven je veoma lekovita biljka. Često se koristi u farmaceutskoj industriji. Poznat te po protiv upalnim dejstvom i blagotvorno utiče u zaceljivanju rana i posekotina. Pored utiče na bubuljice i fleke koje ostaju nakon bubuljica.

Multiactiv neven krema je namenjena (kako proizvođač kaže) umirivanju iritirane kože, omekšava je i štiti od šetetnih uticaja. Hrani i vlaži kožu, ubrzava regeneraciju ćelija, pomaže kod zaceljivanja ranica, sprečava isušivanje i pucanje kože.



Krema je vodene teksture, nije masna i koža je brzo upija. Dolazi u pakovanju od 200ml.
Rok trajanja nakon otvaranja je 12 meseci.
Meni ova krema odgovara (i ako imam masnu kožu lica). Koristim posle cišćenja lica, kao noćnu kremu. Pored toga koristim je i kao poglogu za šminku.


Nakon desetak dana korišćenja fleke od bubuljica su mi se smanjile, sad su skoro neprimetne. Sto me veoma oduševilo. Pored toga ood kad je koristim nije mi se pojavila ni jedna bubuljica. Definitivno ću nastaviti da koristim ovu kremu.


Pozdrav :)

E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:


Омогућава Blogger.