Mamma & baby products | Mamma & baby proizvodi

Nedavno sam čitala o Lilijevim proizvodima Mamma & baby, i zbog puno pozitivnih utisaka odlučila sam da ih probam.
Sutradan sam u Liliju kupila njihovo ulje za telo i sapun.



Sapun sam kupila prvenstveno zbog pantenola kojeg sadrži, jer svi znamo koliko je pantenol dobar za oštećenu i problematičnu kožu. Pored pantenola sadrži i glicerin koji štiti kožu od isušivanja, zbog koga mi i nije isušio kožu.
Primetila sam da mi se koža lica dosta oporavila od flekica i da su se bubuljice isusile od kada ga koristim. Ostavlja kožu mekom i glatkom.
Sapun ima divan i svež miris što mi se izuzetno dopada.Cena mu je oko 60 dinara za količinu od 100g.


Ulje sam koristila za kožu na stomaku koja se opustila posle mršavljenja. I mogu reći da se dobro pokazao.
Sadrži bademovo i maslinovo ulje koje lepo hidriraju i daju kozi elastičnost. Koža posle njega je mekana i nežna bas kao bebina. Pored toga koristim ga i za skidanje šminke.
Veoma sporo se troši i ako ga nanosim na kožu, u velikoj količini, dva puta dnevno.Ulje je kostalo 180 dinara a količina je 200ml.


Još saveta kako možete koristiti bebi ulje:
-Protiv strija- savetuje se trudnicama da koriste bebi ulje na stomaku kako bi izbegle pucanje koze i nastanak strija.
- Za brijanje- ukoliko vam je nestala pena za brijanje namažite bebi ulje i efekat je isti.
- Za čišćenje ušiju- natopite štapišć za usi bebi uljem i očistite unutrašnjost uha.
- Za poliranje kožnih torbi- sipajte bebi ulje na vatu i obrišite kožu, kad upije prebršite suvom krpom. Ulje će učiniti kožu mekom.





Pozdrav :)



E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:

Нема коментара:

Омогућава Blogger.