Mini Lilly kupovina

14:27

Ko me prati na instagramu video je post o ovoj kupovini. Ali dosta prtioca imam i ovde pa sam odlučila da podelim i na blogu.



Prvi proizvod je Maybelline Lash Sensational maskara. Već sam je kostistila. Odlična maskara, podiže i izdužuje trepavice. Njena regularna cena je oko 800 dinara, ali sam je pronašla po ceni od 626 dinara. 

Ukiliko volite ovu maskaru, prepručujem da iskoristite ovo sniženje.




Ostala dva proizvoda su Afrodita ulja za negu kose, čičkovo i orahovo. Cena jednog ulja bila je 175 dinara. 

Orahovo ulje hrani, obnavlja tamnu kosu i ističe njen sjaj. Vitamin e podstiče rast kose, štiti kosu i njene vrhove od spoljnih uticaja.

 


Čičkovo ulje sprečava prekomerno opadanje kose, čuva njen izgled i rast kose. Smiruje nadraženo vlasiste, revitalizuje i poboljšava strukturu kose. 



Oba ulja mogu se nanositi na koren kose pa sve do vrhova. Kod masne kose ostavite da deluju 10 do 15 minuta a potom isperete. Dok kod suve i oštećene kose ova ulja se mogu koristi nakon pranja. 

Jos uvek ih nisam isprobala. Ukoliko vi jeste, pisite mi u komentarima. 


Нема коментара:

Омогућава Blogger.