Cien micelarna voda za normalnu i mešovitu kožu

Moja prva micelarna voda. Od samog pojavljivanja su mi bile odbojne, zbog toga što svi bruje o njima i svaki brend ima svoju micelarnu, dosadili su i bogu i ljudima.Ovu uzela samo da bih videla kakvo je to magično čudo koje uklanja šminku u jednom potezu.



Micelarna voda pogodna za normalnu i kombinovanu kožu. Normalnoj i kombinovanoj koži potrebno je puno vlage, što se može postići dnevnom negom. Inovativna mielarna tehnoligija omogućava dubinsko i nežno uklanjanje nečistoće i šminke, bez potrebe trljanja i ispiranja. Formula bez aklohola sa ekstraktom cvetova različka i glicerinom optimalno čisti i osvežava kožu ostavljajući je nežnom i glatkom.



Dolazi u flašici od 250ml. Mislim da ne postoji veće pakovanje. Pakovanje je veoma čvrsto i kvaliteto odrađeno. Na samom vrhu nalazi se pumpica, kao što imaju pojedini skidači laka za nokte. Pumpica omogućava lakše uzimanje proizvoda ali i štedi proizvod.
Kupila sam je početkom godine i od tada je koristim skoro svakodnevno i nisam je ni pola potrošila. Njena cena je bila 170 dinara.


Brzo rastopi maskaru bez grubih pokreta i pritiskanja kao sa vlažnim maramicama.
Što se tiče pudera ne ukloni ga u potpunosti, uvek ostane po negde, uglavnom u predelu nosa, ali se to ukloni nekom umivalicom. Ne isušuje kožu ni malo, što mi se dopada. Ostavlja na licu lepljiv sloj zbog glicerina koji sadrži, ali taj osećaj nestane nakon umivanja. Mom licu prija, nije mi izazvala iritacije a ni bubuljice.

Moram reći da sam zaodvoljna ovom micelarnom, i ako nisam puno očekivala od nje. 


Pišite mi, da li koristite ovu micelarnu i kakvi su vaši utisci.





4 коментара:

  1. Cena je pristupacna, tu micelarnu vodu nisam probala, ali deluje okej

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Aside from this, you can talk about with an outsider technical support expert by means of +1-855-580-3482 Gmail Password Recovery Helpline number through which you will get various procedures for getting the perfect technical support arrangements. The organization is accessible nonstop to offer the ground-breaking technical support direction to Reset Lost Gmail Password account.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican proizvod za i visen nego pristupacnu cijenu 😍😍😍

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.